sobota, 28 marca 2015

Chwilówka Peachy

Chwilówka Peachy to internetowa pożyczka w UK, pozwalająca na pożyczenie kwoty od 50 do 700 funtów. W przeciwieństwie do wielu innych podobnych pożyczek, tutaj okres spłaty możemy rozłożyć nawet na rok.
Aby ubiegać się o tę chwilówkę, musimy spełnić kilka podstawowych wymogów:
- wiek minimum 18 lat
- stały pobyt w UK
- posiadanie własnego konta w angielskim banku
- dochów minimum 600 GBP na miesiąc

Jeśli spełniamy te wymogi, za pomocą tego kalkulatora na stronie firmy możemy wybrać odpowiednią dla nas chwilówkę, następnie wypełnić wniosek na stronie firmy i oczekiwać na przelew (oczywiście w przypadku decyzji pozytywnej). Przykładowa pożyczka 250 funtów na 3 miesiące ma następujące parametry:


Jak widać, jak przystało na chwilówkę - jej koszty wcale nie są najniższe, no ale w zamian otrzymujemy szybkie i elastyczne rozwiązanie na awaryjną finansową sytuację. Oczywiście chwilówek nie należy stosować do łatania regularnych kłopotów finansowych, bowiem możemy wpaść w jeszcze większe długi. W przypadku kłopotów finansowych warto skorzystać z podanego powyżej adresu.

10 komentarzy:

  1. Nie zaciągałem nigdy pożyczki w firmie zarejestrowanej w Wielkiej Brytanii, natomiast mając obywatelstwo polskie i mieszkając w Anglii, kiedy chciałem już zaciągać kredyt chwilówka w Credy, którą znalazłem pozwoliła mi pożyczyć pieniądze taniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa, nigdy o czymś podobnym nie słyszałem. Naprawdę fajnie się to zapowiada. Ja ostatnio brałem pożyczki online i przyznam, że jestem zadowolony. Żadnych problemów, wszystko czarno na białym, czyli tak, jak oczekiwałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też mamy ciekawe pożyczki online, na gotowkadolapki.pl można o nich przeczytać. Myślę, że warunki podobne jak w tej chwilówce z UK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie orientuję się jak to jest zagranicą, ale jeśli o nasze krajowe chwilówki to sporo można o nich dowiedzieć się z portalu http://infochwilowki.com.pl/ . Myślę, że to powinno być podstawą - edukowanie się, zanim zdecydujemy się na wzięcie jakiegokolwiek kredytu

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest racja, że najpierw dobrze jest się nieco w temacie dowiedzieć. Dużo przydatnych informacji też na http://naglewydatki.pl/ można znaleźć na temat chwilówek chociażby. Też możecie tam z różnych rankingów skorzystać, to bardzo przydatne narzędzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak bardzo takie chwilówki w UK różnią się od oferowanych w naszym kraju. O takich to ostatnio na http://magicznefinanse.pl/ czytałam. Nie sądziłam, że z takich portali można się aż tylu przydatnych rzeczy dowiedzieć. Nawet rankingi pożyczek można na takich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkałem kiedyś w Anglii, ale nigdy nie miałem okazji korzystać tam z kredytu, no i może bardzo dobrze. Teraz konkretnie chciałbym wybrać kredyt w Polsce, ale do tego potrzebne będą mi informacje ze strony http://grazynaszastakaso.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja skorzystałam z kredytów i to zbyt wielu, u nas w kraju oczywiście. I doprowadziłam do takiego stanu, że nie jestem ich w stanie już spłacać w terminie. Chyba pozostaje mi tylko konsolidacja kredytów

    OdpowiedzUsuń